voorbereidingen voor de verjaardag van Vicci haar vader

24 juli 2013 - Mandaue, Filipijnen

Vandaag waren de buikkrampen op zijn hevigst. Vicci heeft een of ander massagegoedje gehaald waarmee ze mijn buik heeft gemasseerd. Hiervan wordt je buik zo warm dat je de ingewanden niet meer voelt. Afgelopen nacht ontzettend beroerd geslapen. Is waarschijnlijk de voorbode geweest van vandaag.
Vanochtend eerst in bed blijven liggen. Vanmiddag zijn we even naar de shoppingmall geweest. Inkopen doen voor morgen, de verjaardag van Vicci haar vader, Victor.
En paar keer naar het toilet gerend. Veel lucht met weinig resultaat. Ik zal jullie de details besparen. Maar ik was blij dat we terug waren in het appartement. Ben dan ook gelijk weer in bed gekropen. Eigenlijk ben ik ook meteen in slaap gevallen.
Om 18:00 maakten Vicci en Alaiza mij weer wakker. Vanavond gaat het al weer een heel klein beetje beter. Vanavond maar op tijd slapen. Morgenmiddag vanaf 16:00 het hele appartement vol met familie van Vicci. De gelegenheid om veel mensen te ontmoeten en kennis te maken. Vicci heeft ook flink wat snoep ingeslagen voor de kinderen die in grote getale aanwezig zullen zijn. En ze heeft inmiddels 100 loempia's gevouwen die ze morgen samen met haar vriendin gaat klaarmaken. Het is leuk om hun tween bezig te zien. Het zijn wel echt hartsvriendinnen.
Morgen gaat ze ook nog een speenvarken halen. Ik mag niet mee omdat haar onderhandelingspositie verzwakt. Het kan wel 35 euro schelen. En dat is toch op 100 euro een hoop geld.

1. Aldert:
    24 juli 2013
    Hey maatje, snel beter worden en veel plezier met het verjaardagsfeest!!
  2. Melina:
    24 juli 2013
    hee papa,

Beterschap van rob en mij :) !! ben blij als ik je weer kan zien.

dikke kus! xxxx